שר החוץ של אירלנד סייר ביישובי עוטף עזה

שלמה ריזל No Comments on שר החוץ של אירלנד סייר ביישובי עוטף עזה

הרכבת האווירית נמשכת: שר החוץ אלי כהן סייר עם שר החוץ של אירלנד בישובי העוטף והציג לו את ההרס שזרעו מחבלי החמאס באזור. שר החוץ לעמיתו האירי: "אין ולא תהיה הפסקת אש עד שחטופינו ישובו הביתה ונמוטט את שלטון החמאס"

צילום: רונן חורש, משרד החוץ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן ביקר הבוקר (חמישי) עם שר החוץ של אירלנד, מיהאל מרטין בישובי העוטף שנפגעו בטבח ה-7 באוקטובר. הביקור כלל פגישה עם ראש העיר שדרות, ביקור בבית שנפגע מקאסם וסיור בקיבוץ בארי.

שר החוץ האירי ציין כי אירלנד מגנה בצורה חד משמעית את ארגון הטרור חמאס וכי אירלנד מגנה נחרצות את הרצח וההתקפות על ילדים, נשים ואזרחים חפים מפשע. השר הדגיש כי תמיכת אירלנד בזכות הפלסטינים למדינה לא צריכה להיות תמיכה בחמאס וכי הם שוללים כל קריאה לפגיעה בקיומה של מדינת ישראל.

השר האירי הזכיר כי בין הנרצחים גם אזרח אירי שנרצח ב-7 באוקטובר וישנה ילדה אירית קטנה (אמילי הנד) שמוחזקת חטופה בעזה בלי אף אחד מבני משפחתה.

השר האירי הדגיש כי אינו מאמין בפתרון צבאי וכי הוא יוצר אך ורק שנאה נוספת.

שר החוץ אלי כהן: "אין ולא תהיה הפסקת אש עד שחטופינו לא ישובו הביתה ונמוטט את שלטון החמאס. הבהרתי לשר החוץ של אירלנד כי ישראל לא תעצור עד שארגון הטרור חמאס לא יהווה עוד איום לעולם על אזרחינו. הדגשתי כי התבטאויותיה של אירלנד מאז המלחמה לוקות בחוסר הבנה משווע של המצב בשטח והבעתי תקווה שהמראות הקשים בשדרות ובבארי יבהירו באופן ברור לצד מי אירלנד צריכה לעמוד.
מחבלי החמאס רצחו באכזריות למעלה מ-1200 איש וחטפו 239 בהם תינוקות, ילדים, נשים וזקנים.

"כל מי שמגיע לכאן לישובי העוטף ורואה את העדויות לטבח מבין את זכותה של מדינת ישראל להגן על אזרחיה מפני מפלצות החמאס ואת החשיבות בחיסול שלטון החמאס ברצועת עזה".



0 תגובות